CAPITOLUL 1. Organizatorul si regulamentul oficial al programului:

Acest program de fidelizare este organizat si desfasurat de UNIREA MIXT S.R.L., cu sediul in Pascani, strada Cuza Voda, nr. 16, judet Iasi, Romania. Participantii la acest program sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial, potrivit celor mentionate mai jos. Regulamentul Oficial sta la dispozitia oricarui participant la program pentru consultare pe website-ul www.natz.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca modificarile sa intre in vigoare numai dupa anuntarea si prezentarea in mod public a acestor modificari. Programul se va desfasura conform prevederilor din prezentul Regulament Oficial.

CAPITOLUL 2. Zona de desfasurare a programului:

Programul de fidelizare este organizat si se desfasoara fizic, in locatia de pe strada Cuza Voda, nr. 12, bl. D10, parter, si online pe raza Municipiului Pascani si a suburbiilor acestuia.

CAPITOLUL 3. Durata programului:

Programul de fidelizare intra in vigoare la 1 OCTOMBRIE 2024 si are o durata nedeterminata. UNIREA MIXT are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea programului.

CAPITOLULl 4. Conditii de participare:

Prin inscrierea in program, participantii declara ca sunt de acord cu regulamentul acestuia si ca datele lor personale (inclusiv adresa) sa fie prelucrate, sa intre in baza de date UNIREA MIXT S.R.L. si sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (fax, posta, email, SMS, etc.) din partea UNIREA MIXT S.R.L. si a tuturor partenerilor sai.

UNIREA MIXT S.R.L. se obliga sa le respecte acestora drepturile prevazute de legea 677/2001 si va utiliza baza de date pentru a trimite corespondenta si pentru a realiza rapoarte statistice. Datele personale furnizate nu vor fi difuzate catre terti, cu exceptia operatorului de marketing direct al UNIREA MIXT S.R.L.

CAPITOLUL 5. Derularea si mecanismul programului:

Salut! Ai intrat in programul nostru de fidelitate? Grozav! Chiar ai un adevarat talent de a lua decizii bune. Daca totusi mai stai pe ganduri, iata pe scurt cum functioneaza programul nostru de fidelitate.

Orice detinator de card beneficiaza pentru cumparaturile efectuate in restaurantul fizic si online, dupa intrarea in vigoare a cardului, de puncte astfel: 

1 leu cheltuit = 1 punct

1 punct = 0.10 lei

De exemplu: la o comanda de 100 lei primiti 100 puncte. 100 puncte = 10 lei. 

Pentru a beneficia de reducere detinatorul va trebui sa vina cu cardul in restaurantul nostru, urmand a fi scanat pentru a putea folosi punctele la următoarele comenzi plasate în restaurant. 

Pana aici e simplu, nu?  Iata inca doua motive pentru care merita sa intri in programul nostru de fidelitate:

1. Primesti 10% discount suplimentar de ziua ta!

De ziua ta te asteptam sa sarbatoresti in Restaurantul Natz Chips and Wings, de pe Esplanada Pascani. Vino singur sau cu cei dragi tie si primesti o reducere de 10% din nota finala si in plus vei acumula punctele in contul tau.

2. Mai mult timp petrecut cu familia/prietenii, mai multe puncte pentru tine!
Iata inca un motiv sa te intalnesti cu familia sau sa iesi cu prietenii. Ii poti convinge sa comanzi tu pentru toti si vei aduna mai multe puncte pe cardul de fidelitate.

Comanda tu pentru colegii tai si o sa beneficiezi de o reducere de 10% pentru o comanda de minim 700 lei.

Punctele le poti acumula la comenzile online sau in restaurant.  

Programul de fidelitate are o durata nedeterminata. Societatea UNIREA MIXT S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda orice card de fidelitate.

Detinatorii unui card de fidelitate pot ramane in programul de fidelitate si pot beneficia in continuare de avantajele cardului de fidelitate NATZ , in conditiile in care in decursul anului calendaristic achizitioneaza produse NATZ in valoare de 200 lei.

CAPITOLUL 6. Cardul de fidelizare NATZ:

La baza programului de fidelizare se afla cardul de fidelizare NATZ, destinat clientilor NATZ. Fiecare participant are dreptul la un singur card. Falsificarea oricarui card se pedepseste conform legilor in vigoare. UNIREA MIXT isi rezerva dreptul de a dezactiva orice card de fidelizare NATZ.

CAPITOLUL 7. Folosirea cardului de fidelizare NATZ:

Pentru a putea folosi punctele acumulate, clientul va trebui sa vina cu cardul in restaurant. La urmatoarea comanda plasata in restaurant,cardul urmand a fi scanat si astfel punctele vor fi consumate.

CAPITOLUL 8. Cardurile deteriorate, pierdute sau furate:

Daca un card Natz s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, acest lucru trebuie anuntat la numarul de telefon 0766.491.991 sau la adresa de e-mail: unireamixt@gmail.com. Odata cu instiintarea se vor comunica, numarul de telefon, numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat, are dreptul la un nou card care poate fi obtinut contactand echipa NATZ.

CAPITOLUL 9. Protectia datelor personale:

Participantul isi exprima acordul ca informatiile completate in formular sa fie folosite de UNIREA MIXT S.R.L. in scopuri statistice si pentru actiuni de marketing direct si sa primeasca materiale informative de la NATZ. Participantul are drept de acces, interventie si opozitie asupra datelor personale comunicate, conform legii 677/2001.
Regulamentul Oficial este disponibil in mod gratuit oricarui participant pe website-ul www.natz.ro si pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/natzchipsandwings.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email unireamixt@gmail.com

Prin participarea la acest program, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului Regulament.